понеделник, 27 юни 2016 г.

Robbie Williams съветва феновете си да пият кафе

Изпълнителят е новото лице на "Cafе Royal". По време на снимките на рекламата той призова почитателите си да последват неговия пример като пият кафе и създадат семейство.
Robbie остави зад гърба си бурния начин на живот и се наслаждава на времето прекарано със семейството си. Той има 3-годишна дъщеричка Theodora и син, който се казва Charlton и е на година и половина.

Британецът, който ще посети Австралия през октомври тази година, съветва феновете си да не губят време и да правят деца. "Получавам прегръдки от деца си и когато Teddy ми каже, че ме обича това дава смисъл на живота ми. Всеки път, когато тя направи нещо забавно, ме кара да се чувствам щастлив. Така че се разможавайте.", каза Williams. 

Tой разкри, че има нетрадициони методи за забавление на малчуганите си. "Трябва да ги държите ангажирани. И двамата слушат новия ми албум през цялото време.", пошегува се певеца в интервю за марката кафе.

42-годишният музикант ще се завърне на австралийските екрани като тайния агент Bond, който обича кафе и е категоричен, че не е нужно да се преструва, че харесва напитката. Рекламата ще излезе след месец. Звездата обясни, че само кофеина може да го събуди рано сутрин. "В първия един час след като се събудя съм неадекватен. Почти целия свят е така като стане. Сега съпругата ми го разбира. Тя не ме пита нищо, защото знае, че няма да получи отговор. Определено се нуждая от кафе сутрин.", допълва изпълнителя.

Той уточни, че не е почитател на James Bond и моли меломаните да не приемат новата му визия за постоянна. Също така обясни, че няма да играе ролята на  Daniel Craig в новия проект за агент 007. "Мисля, че е забавно и става дума за кратък период от време. Аз влизам в образ и излизам от него. Ако бяхте истинския Bond сигурно щяхте да сте много отекчен.", споделя Robbie.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: