понеделник, 21 ноември 2016 г.

Kanye West: Jay-Z, говори с мен като мъж!

Рапърът за пореден път доказа, че има пиперлив език и обича скандалите. Той закъсня за концерта си в Калифорния, изпя едва три песни и 30 минути държа реч, с която обиди колегите и приятелите си.
Само дни след като изказа подкрепата си за Donald Trump, Kanye направи ново ексклузивно изявление, което засегна много хора в музикалната индустрия. Той разочарова феновете си до такава степен, че те започнаха да го замерват с различни предмети, за да млъкне.

В събота вечер на участие в "Golden 1 Center" West обиди съпругата на Jay-Z. Той похвали Kid Cudi и разобличи звездното семейство. "Beyonce, бях наранен, когато чух, че няма да участваш освен ако не спечелиш "Видео на годината". Ти се състезава с мен и "Hotline Bling". Това е мое мнение, не я нападам. Тя е страхотна. Taylor Swift и тя е страхотна. Всички сме страхотни хора. Всички сме хора. Но понякога играем с политиците твърде много и забравяме кои сме, само заради победата. Майната й на победата. Майната му на имиджа да си готин.", каза мъжа на Kim Kardashian.

Той допълни, че е изпратен да каже неговата истина въпреки че рискува да загуби живота, успеха и кариерата си. След което се обърна към Jay-Z: "Обади ми се. Все още не си ми звъннал. Jay-Z, знам, че имаш убийци. Моля те, не ги изпращай към главата ми. Просто ми се обади. Говори с мен като мъж.".

Много звезди са шокирани от думите на рапъра. По-интересна беше реакцията на Snoop Dogg, който направи специално видео, в което сподели, че Kanye е луд. "Аз пуша трева. Тя не те кара да правиш това. Какво по дяволите прави той?", призна американеца. Можете да видите целият запис тук: https://www.youtube.com/.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: