вторник, 8 ноември 2016 г.

Mary J. Blige: Феновете ми ме спасиха

Певицата призна, че отново се е върнала към старият си начин на живот благодарение на почитателите си. Наскоро дамата се раздели с Kendu Isaacs, за когото беше омъжена цели 13 години.
Изпълнителката подаде молба за развод през юли. Тя реши да сложи край на брака си с бившият си мениджър. Причината за това били непреодолимите различия по между им.

Kendu от своя страна пък отговори на петицията и поиска от съда бившата му половинка да му изплаща по 130 хиляди долара на месец, за да продължи да живее живота, който е свикнал. Това включва плащания за персонални тренировки, частен готвач, надбавки за родителите и децата му.

За изданието "MailOnline" Blige сподели, че феновете й са я подкрепили в този труден момент и с тяхна помощ продължава да се бори. "Най-накрая си върнах живота обратно. Моите фенове ме спасиха. Трябва да продължа напред заради тях. Когато чуя истории, че съм "спасила животите им" или че съм им помогнала да излязат от неправилни взаимоотношения осъзнавам, че преминаването през тези трудности ме прави по-силна.", заяви звездата.

За меломаните не е тайна, че тя през по-голямата част от кариерата си пее за личните си драми и е наясно, че живота може да е доста суров на моменти. Американката приема факта, че в битието на всеки има възходи и падения. "Можете да загубите нещо ако направите положителен или отрицателен избор. За мен е най-добре да загубя всичко, което трябва да загубя, за да мога да си върна живота наново.", каза 45-годишната певица.

Тъмнокожата дама има силна привързаност към позитивното мислене, водата и молитвата. Чрез това тя излиза победител от тъмните периоди и държи ума и тялото си нащрек. "Избрах да се обичам отвътре навън. Не позволявам косата, якето или обувките ми да се грижат за мен. Мога да се погледна в огледалото сега и всички тези неща да са на мен и да си кажа, че се харесвам. Най-накрая.", разкри още Mary. 

В професионален план тя издаде нов проект "Thick of It". Той е част от предстоящото й LP , което ще е озаглавено "Strength of a Woman". 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: