сряда, 2 ноември 2016 г.

Val Kilmer: Нямам рак

Актьорът е категоричен, че не страда от неизлечима болест. Michael Douglas, с когото са близки, не бил добре информиран за състоянието му.
В официалната си страница в "Facebook" Val публикува следното съобщение: "Обичам Michael Douglas, но той е дезинформиран. Последният път, когато говорих с него беше преди две години, когато го попитах за специалист, който да види буцата в гърлото ми. Именно това ми попречи да продължа обиколката си с постановката "CITIZEN TWAIN". Аз я завърших благодарение на UCLA и нямам абсолютно никакъв рак. Все още имам подут език и ходя до болницата често. Направих 3 филма за последната година, а на единия съм и режисьор. Елате и ме вижте как живея като щастлив човек след седмица в Westwood ако мислите, че си измислям. Отговорих на три въпроса. Проектът ми се казва "CINEMA TWAIN" и е сниман по мое ръководство. Горд съм с представлението и писането. Това да редактираш Mark Twain е истинско забавление. Той е голям любител на живота и на човечеството.".

Kilmer допълни, че феновете му погрешно разтълкували мълчанието му относно персоналните му проблеми. "Нищо не може да бъде по-далечно от истината. Много съм благодарен за подкрепата на хората от целия свят, когато разбраха, че имах това физическо предизвикателство.", каза звездата.

Въпреки че слуха, който пусна Douglas е неверен двамата си остават приятели. "Каквото и да го е накарало да спекулира за здравето ми той си остава любящ и предан приятел и е сред групата от талантливи хора. Сигурен съм, че не е целял да ми навреди.", заяви уверено американеца.

Той разкри, че най-голямото му вдъхновение е да бъде здрав и да получава уважение от семейството, близките и приятелите си. "Работя усилено и от малък се старая да получа това оценяване. Благодарен съм. Сега разказвам и пиша истории, които са плод на моето виждане. Бог да ви благослови и се надявам да се видим от 10-ти до 17-ти в Landmark. Yahoo! Както е казал Mark Twen: "Очевидно няма нищо, което да не стане днес.".", сподели още 56-годишния мачо.

По време на живо предаване в Лондон Michael разкри, че колегата му се бори със същото заболяване като него. "Val e прекрасен човек, който се занимава със същите неща, с които и аз. Не е розово положението. Моля се за него. Това е причината да не чувате нищо за него напоследък."призна пред публика 72-годишния актьор.

В социалните мрежи обаче стана ясно, че Kilmer е добре. "Перфектно съм, приятели. Благодаря за любовта и подкрепата. Имам страхотно време, искам да спомена, че нямам рак или тумор.", написа още той.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: