петък, 13 януари 2012 г.

Джейн Фонда проговори за разводa си с Тед Търнър

Актрисата разкри, че в живота й всичко се случвало със закъснение. Тя се научила как да бъде "имтимна", когато навършила 60 години.
74-годишната звезда, която е била омъжена три пъти споделя, че най-зле се чувствала, когато била с последния си съпруг - медийния магнат Тед Търнър. Американката не крие, че всичко в живота й ставало бавно. Нейният глас, пълнотата и умението й да е интимна с партньора до нея - са все неща, които се случили след като навършила 60 години. 

Джейн Фонда е на мнение, че уроците са безценни и без значение от времето, човек винаги се нуждае от тях. Макар с Тед да са имали над десет години брак и раздялата да е била много полезнена, съдбата си казала тежката дума. Американката знаела, че мъжа й е страшно богат - имал над 20 имота и частен самолет, но тя не се чувствала "цяла" с него. Това е и причината за края на романса им.

"Аз се преместих в стаята за гости в дома на дъщеря ми, който нямаше килер и бях сама с кучето си и бях добре. Изпитвах смесени чувства - беше ми тъжно, тежко, но в същото време усещах, че се връщам към себе си. Не се страхувах да бъда сама. За първи път в живота си не се плашех от факта, че ще съм без мъж до мен. Това беше един от повратните моменти в живота ми.", допълва носителката на множество Оскар-и. 

Другите двама бивши нейни спътници в живота са били френския кинорежисьор, от когото има дъщеря - Ванеса и политика Том Хейдън, от когото пък има син на име Трой.



Снимкаhttp://www.google.bg/

Няма коментари: