сряда, 25 януари 2012 г.

Дейвид Бекъм не е искал да бъде известен

Той споделя, че единственото му желание като по-млад е било да играе футбол. Нямал е за цел да е звезда или да е в топ листата на всички треньори.
Дейвид Бекъм, който е един от най-богатите, известни и красиви мъже на двадесети век казва: 
"Никога не съм искал да бъда популярен, интересувало ме е само да стана футболист."

Въпреки, че е 36 години, британеца няма намерение да се оттегли от футбола, защото счита, че все още е достатъчно добър, за да играе.

Пред американско мъжко списание, звездата разказва, че знае границите си. През последните няколко години се адаптира към
различните ситуации, позицията, възрастта си и прави всичко по силите си, за да даде най-доброто от себе си.

"Все още обичам да играя и да съм част от отбора. За момента не мисля за пенсиониране.", допълва още Бекъм.

Той има четири деца от мис Пош - Виктория Бекъм. Освен това, наскоро подписа нов двугодишен договор с ЛА Галакси и нямал търпение да чака до април, когато ще започне новия сезон.

Често хората му задавали въпроси понеже не разбирали защо е напуснал Европа. Отговорът обаче е много прост:
"Аз съм спечелил всичко, което някога съм искал да спечеля там и съм имал  много успешни години. Сега искам да постигна същото и в Америка."



Снимка - http://www.google.bg/

Няма коментари: