понеделник, 16 януари 2012 г.

Шинеъд О'Конър се развежда

Едва пет седмици, след като сключи брак ирландката заяви, че отново е сама. Освен това е направила и опит за самоубийство.
Личния живот на изпълнителката е в криза и то от доста време насам. След като шокира почитателите и пресата у нас с хипарското си облекло и разпуснатата си фигура през лятото, сега певицата отново е в центъра на събитията, но в отрицателен аспект. 

Изпълнителката обяви в официалната си страница, че бракът й с Бари Херидж е несъстоятелен. Тя посочва като причина за раздялата им медиите, които постоянно пускали слухове по техен адрес. Няколко дни по-рано звездата написа послание в туитър до феновете си, че спешно се нуждае от психиатър и от лекарства против депресия. 

„Нашите медии са заразно зло. От едно нежно цвете, каквото беше съпругът ми, те го очерниха толкова много и всичко беше насочено против мен. Аз се разболях и не бях в състояние да се справя с този проблем. Клюките на само един вестник ми причиниха толкова вреди, че заедно с мъжа ми решихме да сложим край на отношенията си и всеки да живее сам за себе си. Вече не смея да се обвързвам публично понеже едва ли ще преживея да гледам как хулят любовта на живота ми. Ще бъда себе си и ако на някой не му харесва – да потърси помощ. Аз съм си перфектна.”, споделя разтроената дама. 

 О'Конър разкри пред британския таблоид "Сън", че е взела свръхдоза в края на миналата седмица, а тази е направила опит за самоубийство като се нагълтала с антидепресанти. Мнозина разтревожени почитатели й дават хиляди съвети в интернет като се надяват тя да се възстанови от физическите и психически травми, които е получила.





Снимка - http://www.google.bg/

Няма коментари: