сряда, 21 октомври 2015 г.

Amber Rose: Kanye още пише песни за мен

Дамата разкри, че музикантът говори за нея в проектите си. Amber е категорична, че докато всички се възхищават на парчетата му в тях тя вижда общите им преживявания. 
Моделът излизаше с West, когато той беше голяма рап сензация. Не веднъж Kanye е бил жесток и е нареждал бившата си любов в текстовете си. Rose обаче е сигурна, че той все още пази добри спомени от времето им заедно. 

Макар че рапърът е щастливо женен за Kim, която е бременна с второто им дете, Amber твърди, че той още пише загадъчни послания за специалните им мигове. "Чувам песните му и си казвам, че пее това заради мен. Само той и аз знаем за какво говори. Никой друг. Хората не могат да го разберат.", казва блондинката пред списание "GQ".

По думите на американката тълпата ще си каже, че парчетата са готини, но тя си мисли: "Това се случи с нас, когато бяхме заедно. Очевидно говори за мен чрез музиката си. Аз съм му фен.", споделя още певицата. 

Тя е категорична, че няма лоши чувства към Kardashian. "Бях казала на Khloe, че Kylie има кариера благодарение на Kim. Tя направи секси видеозапис, което се появи в интернет и цялата им фамилия стана популярна след него. Мисля, че е много яко и че така спечели милиони долари от това. Нека не забравяме обаче откъде сме тръгнали. Защото аз не съм.", заяви 32-годишната дама.

Kanye забеляза Amber в клипа на Ludacris "What Them Girls Like" и излизаха от 2008-ма до 2010-та. След това той се ожени за Kim през май 2014-та, а Rose се омъжи за Wiz Khalifa, с когото се разделиха миналата година.



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: