вторник, 27 октомври 2015 г.

Спенс готви нова песен с Белослава

Само преди броени дни излезе най-новият проект на рапъра, който е с политически привкус и предизвика много коментари. Той обаче е категоричен, че в песента изказва позицията си като българин.
Спенс гостува в несутрешния блок "Първа смяна" на "359 TV". Именно там той заяви, че идеята е била "Фак Америка Viva Russia" да излезе преди местните избори. По този начин музикантът е целял повече популярност и интерес към песента.

"Исках да снимам клипа в цирка, но като пуснах парчето и ми отказаха, защото щели да имат проблем. Имахме резервен вариант с едно бяло студио и направихме цирка на бяло. Стилизирано стана, набляга се повече на детайлите. Доволен съм от резултата.", каза в интервюто си рапъра. 

Той ясно обясни, че проекта му не е политически. "Не излизам от позицията на някоя партия, даже открито се разграничавам от "Атака". Те са малоумници според мен. Те са тенденциозно скандалджии. Политика не се прави така. Политиците трябва да са умерени. Аз не ставам за политик, защото бързо кипвам. Не мога и не обичам да се сдържам. Винаги искам, каквото ми е в главата, това и да ми е на устата. Политикът трябва да е лицемер.", споделя плевенчанина. Тук можете да гледате видеото и към въпросното парче: https://www.youtube.com/. 

Дуетът на Спенснята с Белослава ще е релаксиращ. Общата им песен е готова от доста време, но отлагането й е поради натоварения график и на двамата. "С нея винаги ще направя нещо, което ще се запомни. Интересното на това парче е, че е сложен ремикс. Припевът съм го взел от едни момчета от Шумен. Рапърът се казва "Fox". Много ми хареса тяхното парче и с тяхно разрешение направихме микс. Моят текст е от едно друго парче. Много сложно стана, но мисля, че като се направи клипа ще се получи много добре.", заяви още Станислав Найденов. Той допълни, че в колаборацията с чаровната певица отново посланието ще е насочено към музиката. 



Снимки - https://www.google.com
Колаж - "Импулс"

Няма коментари: