вторник, 13 октомври 2015 г.

Brad Pitt не може да откаже цигарите

Актьорът се чувства изключително зле, защото не може да се справи с вредния си навик. Той разкри, че дори бил готов да убие човек заради една цигара. 
Brad е бил дълги години пушач и много пъти е пробвал да се откаже, но без резултат. Наскоро той направи поредния си опит с надеждата, че ще бъде успешен. 

Съпругът на Angelina не крие, че е страдал от абстиненция и бил доста нервен и раздразнителен, защото да откажеш тютюна не е толкова лесна задача. Pitt заяви пред "New York Post": "Беше много ужасно. Наистина ми липсваха цигарите. Отказването беше толкова трудно, бях готов да убия. То беше против природата ми. Отделих толкова време, потях се, не ми харесваше. Моят треньор ме предупреди, че всеки ден ще е тежък. Оказа се прав.".

Освен това актьора призна, че е спрял марихуаната след като е станал баща на доведения син на Jolie - Maddox. Просто е искал да бъде по-добър родител. "Спрях тревата. Това, че ще имам деца беше единствената причина, която можеше да ме откаже от нея.", споделя още мачото пред изданието. В момента двойката, която сключи брак миналата година във Франция, има шест деца - три биологични и три осиновени.

Преди години актрисата правеше големи проблеми на любимия си, защото той се криел от нея и тайничко пушел. Въпреки че звездата не веднъж се е заканвала да сложи край на порока си явно все още се бори с него.



Снимка - https://www.google.bg

Няма коментари: