четвъртък, 22 октомври 2015 г.

The Weeknd не дава интервюта

Рапърът призна, че не обича да отговаря на въпроси на журналистите, защото го е страх, че ще излезе глупав. Последното му интервю било преди четири години. 
Момчето, което стана изключително известно тази година с хита си "Can't Feel My Face" направи шокиращо разкритие. Той не обичал да е в светлините на прожекторите и да гостува в различни предавания. Причината е, че се срамува и че не е добър оратор. 

The Weeknd разкри, че преди да стартира с музиката първо е започнал да учи кръстословици. По този начин е искал да подобри езиковите си умения. "В главата ми все още имам тази неувереност, когато разговарям с някой образован. Не искам да гледат на мен като на някой кретен.", споделя звездата пред списание "Rolling Stone". 

Abel Tesfaye, както е истинското му име, обяснява, че решението му да не дава интервюта работи успешно в негова полза. Така той създава допълнителна загадъчност. "Хората някак си ме харесват въпреки че съм грозник.", допълва канадеца. 

Според него най-лошото нещо, което някой може да каже за артист е: "Той можеше да е страхотен.". "Винаги ме е било страх от това да не ми кажат, че съм можел да бъда голям или да бъда звезда. Страхувал съм се да не видя някого и да мe пита: "Защо казваш, че те са по-добри от мен? Защото имат няколко известни хита. И аз мога да направя такива.", признава плахо изпълнителя.

Целият материал за секса, наркотиците и R&B музиката в живота на The Weeknd можете да прочетете тук: http://www.rollingstone.com/.


Снимка -  https://www.google.com/

Няма коментари: