вторник, 6 октомври 2015 г.

Daniel Craig е твърде стар да играе Bond

Актьорът мисли, че е твърде възрастен да играе Агент 007. Той разкрива, че му става все по-трудно да влезе във форма и да се въплати в ролята на James Bond.
47-годишната легенда ще влезе за четвърти път в образа на британския шпионин в новия проект "Spectre". Daniel има договор за още един филм с негово участие, но той е убеден, че физически няма да има възможност да го реализира.

За британското издание "HELLO!" той каза: "Аз съм възрастен. На 47 съм. Ще продължа доколкото мога, но скоро ще съм на предела на силите си. Имам уговорка за още един проект, което е добре, но не мога да правя прогнози от сега.".

Craig счита за добра идея да се направи ремейк на всички филми за Bond. Той обаче едва ли ще се включи поради напредналата му възраст. "Не мисля, че бих участвал. Твърде стар съм. Всички продукции са на базата на книгите, в които има толкова много характери и истории. Има много гледни точки и ъгли за изследване. Би било интересно да се направи нещо сборно.", признава още звездата. 

Запитан от журналистите във Великобритания как се подготвя за ролята на James Bond актьора отговаря: "Нищо специално - обикновени упражнения, но се уморявам до смърт. Няма таен метод. Непосилен труд, свикнал съм, но с времето става по-тежко, но това е живота.".



Снимка - https://www.google.bg

Няма коментари: