понеделник, 28 март 2016 г.

Adele се оттегля от музиката за 5 години

Изпълнителката съобщи, че ще се отдаде на заслужена почивка след края на турнето си. През ноември тя ще е направила общо 105 концерта в цял свят. Британката ще слезе от сцената, за да прекара повече време със сина си.
Вестник "The Sun" писа, че 27-годишната дама ще се оттегли от светлините на прожекторите, защото има желание да прекара повече качествено време с 3-годишния Angelo. Той е плод на любовта й с Simon Konecki.

"Тя е казала на най-близките си приятели, че ще се оттегли от музиката за пет години преди да издаде нов албум. Тя е още новобранец в майчинството и не иска да изпусне времето, когато детето й расте. Това обаче няма да се хареса на феновете й.", казва още изданието.

Adele в момента е в Европа и й предстои шоу в Бирмингам. Нейната последна дата е на 15-ти ноември в Мексико, след което тя ще си вземе планираната почивка. Въпреки че не говори много за сина си звездата наскоро разкри, че иска да напусне музикалната индустрия заради него."Сега съм майка и чувствам, че всичко, което правя е като наследство за детето ми. Така че се старая да съм изрядна не само в професионално отношение, но и в личния си живот. Мисля, че е наистина важно, че съм много ясно с чувствата си, защото той ще прочете за всичко това един ден и искам той да знае, че съм се грижила за него, че не съм била лекомислена с тези неща. Не искам да бъда бебе, което да отглежда бебе.", заяви певицата в края на 2015-та, когато се завърна с "25" и хита си "Hello". 

На британката не й допада идеята постоянно да е в този кръг на турнета, записи и издаване на албуми. "Между албумите си станах майка. Това е най-великото нещо, което някога съм правела. Сега имам ясна цел - искам той да се гордее с мен и да разбере защо правя това.", допълва още прилежната майка. 



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: