вторник, 15 март 2016 г.

Gwen Stefani: Pharrell е хип-хоп гигант!

Блондинката разкрива, че Williams отворил очите й за този жанр. Двамата са дългогодишни приятели и колеги и имат зад гърба си няколко колаборации.
Певицата призна пред британското списание "HELLO!", че Pharrell е работел и с бандата й "No Doubt". Тя не крие симпатиите си към него и го нарича "ангел" и "пророк". 

"Първият път, когато работихме заедно беше по "Hella Good" с "No Doubt". И си казвах: "Хайде, момчета. Това е хип-хоп. Трябва да опитаме." Направихме песента и всичко се промени. Той имаше малко затишие и след това се появи с три парчета, които станаха хитовете на годината.", каза Gwen.

Певицата обяснява, че децата й обожават музиканта. "Те казват, че го обичат, а аз им казвам, че ми е приятел.", допълва тя. "Изпратих му видео как танцуват на "Happy", след което той ме помоли да отида с него на "Coachella" и да представим "Hollaback Girl". Той е невероятен.", споделя за изданието красавицата.

Дамата се раздели с Gavin Rossdale миналата година, а бяха една от най-стабилните и известни двойки в индустрията. След слуховете, че рокаджията е изневерил на изпълнителката с бавачката тя го разкара на мига. 

"Всеки знае какво ми се случи. Разведох се, което не съм планирала. Казвала съм го и преди беше шокиращо, ужасно и луд период в живота ми. Насилвах се да ходя в студиото. Исках само да стоя в леглото и да плача. Знаех, че трябва да променя нещо. Исках да създам нещо креативно и си казвах, че мога да го направя.", разяснява още Stefani. 



Снимкаhttps://www.google.com/

Няма коментари: