сряда, 2 март 2016 г.

Britney Spears: Не ползвам компютри!

Певицата признава в интервю, че не е фен на новите технологии, защото не са нейното "нещо". Тя допълни, че децата й използват компютъра й повече от самата нея. 
Въпреки че днес хората са все по-вглъбени в смартфоните си 34-годишната дама иска да се отдалечи от тях. Пред списание "V" Britney споделя: "Честно, не използвам компютъра си. Децата използват компютъра ми повече от мен. Разбирам, че много хора са луди по тях. И аз имам дни, в които сядам, за да пиша някои неща, но определено не са за мен. Това не е моето "нещо".".

В момента изпълнителката работи върху деветия си студиен албум. Последната й компилация излезе преди три години. Тя запълва времето си със записи на нова музика и има амбиция песните да са перфектни. 

"Честно казано съм обсебена от този албум. Той е като дете за мен и искам да го направя така, както трябва. Искам да стане много близо до това, което искам да е. Отне ми година и два месеца. Не знам кога ще е готов, но знам, че посоката към която съм поела е добра. Това е най-доброто, което съм правела от доста време насам. Горда съм и е доста различно. Не е това, което си мислите. Не искам да насилвам нещата. Искам да го направя добре и феновете ми да го оценят.", казва Spears.

Блондинката е известна още от тийнейджър. Тя стана световна звезда след албума й "Baby One More Time", който излезе 1999-та година. В последно време е доста критикувана и е една от знаменитостите, която е в постоянна атака от страна на медиите.

"Който и да е в светлините на прожекторите хората винаги съдят бързо. Много деца са станали жертва на това. Justin Bieber е голям, но го е преживял. За съжаление това е начина, по който света работи. Аз се боря с това 20 години. Вече не обръщам внимание. Имам връзка с Бог и със себе си и това е най-важното за мен. Не се интересувам какво мислят повечето хора.", допълва американката.



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: