сряда, 16 март 2016 г.

Nicki Minaj: Актьорството е моята страст!

Изпълнителката планира да стане актриса. Скоро тя ще зарадва феновете си със сериала "Nicki", в който ще участва. Дамата вече води преговори с канала "ABC", който ще излъчва сагата. 
Звездата има желание да се отдаде на страстта си и да се пробва в новото си амплоа. Тя е учила в училището в Ню Йорк за музика и сценични изкуства "Fiorello H. LaGuardia". 

Minaj ще стартира собствен сериал, който ще е фокусиран върху живота на рап знаменитост, която е израснала с родителите си и двамата си братя в Южна Ямайка. 11-годишната Ariana Neal влиза в ролята на Nicki. Момиченцето е било избрано лично от певицата. Тя признава пред списание "NYLON", че никога не е виждала малко дете така да рапира пред телевизия. 

През януари тази година изпълнителката сподели в своят "Instagram" профил няколко кадъра от снимачната площадка. "Все още работим върху името. Изчакайте докато видите тези момичета в действие. Обсебена съм от тях. Подбрала съм всички. Горда съм с тях!", обясни американката.

Сценарият на шоуто се върти около ботушите от 50 долара на "Fila", който рапърката е искала да притежава като малка, но майка й отказала да й ги купи. Дамата не бърза да се върне към музикалната си кариера. В момента изцяло се е отдала на актьорската си такава.

"Когато завърших албума "The Pinkprint" бях малко емоционално нестабилна. Исках да си взема почивка, да живея живота си, да му се наслаждавам, да излизам... За хората, които слушат музика това е духовно преживяване. Така че аз се опитвам да съм много внимателна, когато творя. Трябва да съм в добро психическо състояние. В музикално отношение се чувствам "изпълнена". Сега искам да действам в моя артистичен свят. Там всичко се върти около страстта, а не около парите.", допълва още Minaj.



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: