понеделник, 14 март 2016 г.

Слави направил Миро и Галя известни

На певецът явно му е домъчняло за времето, когато дует "Каризма" беше популярен. Той залива социалните мрежи всекидневно със стари клипове и интригуващи признания под тях. 
"Първата песен на ‪#‎кариZма‬ и първият национален успех. Три дни след пускането ѝ се разделих завинаги с анонимността. Вървях по "Стамболийски", а клаксоните на автомобилите бяха оглушителни. Не разбирах какво става и защо всички гледат към мен. После разбрах. Това беше началото...", написа Миро във фейсбук. 

Преди ден той сподели видеото към "Колко ми липсваш", а текста под него гласеше следното: "Вкусът на успеха и популярността е горчиво-сладък - непознати обсъждат всичко в теб и от личност се виждаш като парче месо на витрината, все едно не си жив и мислещ индивид. Най лошото беше, че всички ни познаваха и ние се стараехме да сме облечени добре, но буквално живеехме под прага на бедността. Слави се превърна в наш защитник, ментор и приятел, а след първия концерт остана впечатлен (предимно от реакцията на публиката към нас) и стана наш поддръжник. 5 месеца след турнето пуснахме макси сингъл "Колко ми липсваш" и той остана най-успешния продукт от този тип в България засега. Трябва да отдам дължимото и на предния ни продуцент, който убеди Галя да изпее песента. Убеди и мен песента да стане баладична и в аранжимента на Момчил Колев се случи "Колко ми липсваш" по начина, по който я познавате...‪ #‎спомени‬ ‪#‎рестроспекция‬ ‪#‎кариZма‬".

Изпълнителят заяви, че Христина Ванчева, която по онова време е била мениджър на "Каризма", взела решение да ги запознае със Слави Трифонов. Малко след това те вече били ангажирани за турнето му "Новите варвари".

Днес момчето от Добрич направи потресаващо разкритие, че негова приятелка била залята с киселина."Говорехме по телефона, каза, че ще звънне, когато се прибере. Не звънна. Звъннаха ми. Спасиха живота ѝ. Не можех да спя. Не можех да мисля. Не можех да бъда част от този свят. Свят, в който човекът, с когото се разминаваме, може да е онзи, който свлече кожата от лицето на Мария. Пред нея се държах, но черната кора, под която беше голо, живо месо, ме будеше през нощите. Обръснах си главата. Обръснах си веждите. Мразех. Страхувах се и страхът еволюира в агресия. Не знаех какво да правя, освен да съм един от близките до нея и да се моля. Галя избра позицията, ако "насилието поражда насилие", то хубавото и доброто ще създават хубаво и добро. Аз избрах да преживея следващия ден.", обясни блондина.

Музикантът допълва, че след този инцидент, който не му е давал мир, написал "Ще избягам ли от теб". Чак след думите "прощавам ти, че си такъв, преди да стана като теб" певеца се събудил от кошмара.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: